Βεβαίωση Παρακολούθησης Διαδικτυακού Σεμιναρίου Δημιουργίας Ψηφιακών Παιχνιδιών με την εφαρμογή genially: Από τη διδασκαλία στην τάξη
Ταξίδι στο Ηλιακό μας Σύστημα από το Ε2
Μπράβο παιδιά!!
Οι 12 θεοί του Ολύμπου από το Γ1
Συγχαρητήρια παιδιά!!
Οι μαθητές/τριες της Πληροφορικής εύχονται Καλά Χριστούγεννα!!!!
Πληκτρολόγησε σωστά τις χριστουγεννιάτικες λέξεις!!!!
liveworksheets.com
Πληκτρολόγησε τις χριστουγεννιάτικες λέξεις!!!
liveworksheets.com
Χριστουγεννιάτικο κρυπτόλεξο: Βρείτε τις κρυμμένες λέξεις!!
liveworksheets.com
Χριστουγεννιάτικο παιχνίδι μνήμης
Εξασκήστε τη μνήμη σας με αυτό το χριστουγεννιάτικο παιχνίδι μνήμης. Επιλέξτε το επίπεδο δυσκολίας, βρείτε τις όμοιες κάρτες και μπείτε σιγά σιγά στο κλίμα των Χριστουγέννων! Για να παίξετε πατήστε στην εικόνα που ακολουθεί:
Φτιάξε τον δικό σου χιονάνθρωπο
Σχημάτισε με την βοήθεια των εργαλείων που υπάρχουν στον σύνδεσμο και φτιάξε τον δικό σου χιονάνθρωπο. Καλή διασκέδαση!!!
Πάτησε στην εικόνα που ακολουθεί:
Στολίζω το χριστουγεννιάτικο δέντρο
Για να στολίσετε online ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο μπορείτε να επισκεφτείτε τις παρακάτω εφαρμογές:
Για την πρώτη εφαρμογή πατήστε στην εικόνα που ακολουθεί. Επιλέξτε το είδος του δέντρου που σας αρέσει, τα στολίδια του και το φόντο. Έπειτα μπορείτε να αποθηκεύσετε την εικόνα σας.
Εκπαιδεύουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη να καθαρίζει τους ωκεανούς.
Αρχικά, οι μαθητές ταξινομούν αντικείμενα ως «ψάρια» ή «όχι ψάρια» προκειμένου να προσπαθήσουν να απομακρύνουν σκουπίδια από τον ωκεανό. Στη συνέχεια, οι μαθητές θα πρέπει να επεκτείνουν το σύνολο των δεδομένων εκπαίδευσης για να περιλαμβάνει και άλλα θαλάσσια πλάσματα που ανήκουν στο νερό. Στο δεύτερο μέρος της δραστηριότητας, οι μαθητές θα επιλέξουν τις δικές τους ετικέτες για να εφαρμόσουν σε εικόνες τυχαία δημιουργημένων ψαριών. Αυτά τα δεδομένα εκπαίδευσης χρησιμοποιούνται για ένα μοντέλο μηχανικής μάθησης που θα πρέπει στη συνέχεια να είναι σε θέση να επισημαίνει νέες εικόνες αυτόνομα.
Για να εκπαιδεύσετε την Τεχνητή Νοημοσύνη να καθαρίσει τους ωκεανούς από τα σκουπίδια και να σώσει τα θαλάσσια όντα πατήστε εδώ.
GCompris – Εκπαιδευτικό λογισμικό για παιδιά Δημοτικού
Μερικές από τις δραστηριότητες αν και έχουν παιγνιώδη χαρακτήρα, ωστόσο διατηρούν τον εκπαιδευτικό τους προσανατολισμό.
Εδώ είναι μια λίστα των κατηγοριών με μερικά παραδείγματα:
- ανακάλυψη του υπολογιστή: πληκτρολόγιο, ποντίκι, οθόνη αφής...
- ανάγνωση: γράμματα, λέξεις, εξάσκηση ανάγνωσης, πληκτρολόγηση κειμένου...
- αριθμητική: αριθμοί, πράξεις, πίνακας μνήμης, αρίθμηση, πίνακας διπλής καταχώρησης...
- επιστήμη: λειτουργία διώρυγας, ο κύκλος του νερού, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ...
- γεωγραφία: χώρες, περιοχές, πολιτισμός...
- παιχνίδια: σκάκι, μνημονικές τεχνικές, σύνδεσε 4, oware, sudoku, ...
- άλλα: χρώματα, σχήματα, Μπράιγ, μάθε την ώρα...